SEO'da doğru bilinen yanlışlar (SEO hataları)



seo hataları

  • Aşırı miktarda bağlantı takası.
  • Webmaster forumlarındaki "Bana bağlantı ver, ben de sana bağlantı vereyim." mantığı. 
  • Büyük ölçekli makale pazarlama yöntemleri yapmak.
  • Sitenize bağlantılar oluşturmak için otomatik programlar veya hizmetler kullanmak.
  • Düşük kaliteli dizinlere kayıt olmak.
  • Başka sayfalarda dağıtılan makalelerde veya basın bültenlerinde optimize edilmiş bağlantı metni içeren bağlantılar. Örnek: "Pazarda pek çok SEO uzmanı bulabilirsiniz. SEO istiyorsanız en iyi SEO uzmanı ile çalışmalısınız." gibi bir metinde çok sık linkler vermek.
  • Bir sitenin altında yaygın şekilde dağıtılan bağlantılar vermek. Footer (sitedeki sayfanın en alt yeri) dediğimiz yerde. Bu da Türkiye'de en çok yapılan yanlışlardan biridir.
  • Forumlarda imza bölümü altında bulunan yerlere yada blog yorum sayfalarında bağlantıları vermek. Özellikle bu Türkiye'de en sık yapılan yapılan yanlışlardan biridir. ÖrnekTeşekkürler, güzel bir paylaşım! - Ahmet SEO - Freelance SEO Uzmanı - SEO Uzmanı

Not: Mavi renkli alanları link verilmiş olarak düşünün. Eğer ben de blog içinde bu mavi alanların hepsine link verseydim. İçerik olarak ben de hatalı girmiş olacaktım. Yani içeriklerde aynı kelimeler üzerine çok sık linkler vermek de doğru değildir.

Tabiki de bunlar gibi yüzlerce madde sıralayabiliriz. Bu maddeler SEO'da çok sık yapılan hatalar olarak karşımıza çıkmaktadır.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder